Nedskæringer i organisationer… Den virkelige sandhed

Jeg har mødt og arbejdet med mange mennesker i alle sektorer af erhvervslivet og fundet, at fleste ledere og teamledere bruger for meget af deres tid på grundlæggende administrative opgaver. Opgaver som de har haft nogen uddannelse i. I mange tilfælde er mennesker stressede med alt for mange opgaver på grund af igangværende omstruktureringer og nedskæringer i deres organisation.
Get Real
Når du har folk med den viden og ekspertise til at håndtere specifikke roller og de tilbringer deres dyrebare tid på grundlæggende administration, organisationer spilder enorme mængder af penge betaler folk til at udføre opgaver, som ville bedst håndteres af en fuldt uddannet administrativ assistent.
Disse opgaver kan uddelegeres, hvis der var nogen der at uddelegere til. Dette ville frigøre dem for at gøre, hvad de gør bedst. De kan ikke kræve fuld støtte. Måske kunne en assistent hjælpe to ledere?
Sørg for at du ikke har ledere, som vil påtage sig at hjælpe deres assistent som assistent er overbelastet! Det giver ikke mening. Jeg har set dette ske mange gange bestyreren hvor føles skyldig delegerende opgaver til sin assistent, fordi de ved, at personen er allerede strakt til maksimalt.
“Alle kender…”
At være effektiv i at spille nogen rolle, vi skal være organiseret. Alt for ofte det tages for givet, at “alle kender” hvordan man organiserer sig, deres tid, deres papirarbejde. Det er en myte! Hvis de gjorde, så der ikke ville være så mange stressede mennesker på arbejdspladsen lange arbejdstider og ikke er i stand til at klare deres arbejdsbyrde… og jeg ville ikke være i erhvervslivet!
Reducere omkostningerne uden at skære din egen hals
Hvis din organisation, har allerede skåret ressourcer til knoglen, uanset hvad du Sørg for at disse mennesker tilbage hele tiden holde forbedre deres færdigheder, således at de kan udføre efter bedste evne.
Pas på omkostningerne skæring strategier ikke brænde dine folk ud så de ender med leaving.t kan koste en organisation tusindvis af dollars til at erstatte en værdifuld medarbejder.
Det sidste ord
Læring hvordan skal organiseres bedre vil hjælpe dig og dit team være mere produktive. Hvis du er mere produktive du føler bedre om dig selv, du er mindre stresset, får du flere gjort og derfor har mere tid. Og i denne tempofyldt samfund er ikke, hvad mange mennesker ønsker? Mere tid til sig selv og deres familier.
Kan du virkelig forbedre din Organisation færdigheder?
Jeg er sikker på de fleste af jer har hørt om Zig Ziglar International salg Guru. Godt i en af Zigs ugentlige nyhedsbreve var der en række bemærkninger om vaner af velorganiserede mennesker, som jeg ikke kunne modstå at dele med dig.
Hvad er velorganiseret mennesker vaner?
Kan en person ‘lære’ færdigheder, som vil gøre dem organiseret, eller er det en kvalitet du enten besidder eller mangler?
Vi stillede disse spørgsmål vores læsere og her er nogle af deres svar:
“Jeg tror, at naturlige mapper har at blive kombineret med god uddannelse til fuldt ud at udvikle færdigheder som organiseres.”
“Heldigvis, organisation færdigheder er lært. Det første krav er ønsket. Andet er arbejde! Ved konsekvent brug af sådanne værktøjer som en godt gennemtænkt sæt mål, en planner og en PRIORITISED dagligt “to do” liste, jeg har gjort en positiv forskel i min personlige og professionelle liv. “
“En velorganiseret person gennemgår deres handlinger hver dag. De vurderer, hvor der er begået fejl, at identificere måder at eliminere disse fejl i fremtiden. De vurderer forbedringsmuligheder. De har også planer ud dagen før tid. Disse vaner kan læres af alle.”
“Forbedre din organisation færdigheder er lærenem og der er hundredvis af værktøjer til at hjælpe dig med at nå dette mål. Men først jeg “ønsker” at lære at dygtighed. Jeg har set behovet for og den deraf følgende fordel til mig og min virksomhed og så jeg vil være villig til at lære en ny færdighed.”
“Orden er et karaktertræk. Organisation er et resultat af denne egenskab. Karakter kvaliteter er lært adfærd, der udvikler hele vores liv – ikke bare mens vi er børn.”
“Ja, alle kan blive undervist, tilrettelæggelse af ens liv. Det er kun et spørgsmål om at ændre vaner, men alt er tilsluttet. Du kan ikke være en komplet rod i dit personlige liv og forventer at være perfekt organiseret i din virksomhed liv.”
Så du se, det er ligegyldigt, hvem eller hvad du er, kan nogen lære de grundlæggende grundlæggende færdigheder og opleve daglige fordelene ved at blive organiseret.
Det er bare et tilfælde af erkender at du skal forbedre på dette område og som nævnt i en af kommentarerne, du skal have lyst til at ændre. Den næste ting du skal gøre er selvfølgelig tage action!
Så du også kan opleve fordelene ved at være organiseret som at have mere tid til at gøre hvad du vil, øget tillid, at have mere kontrol over dit liv, at reducere din stress og følelse artig!
Det er helt op til dig.

En tanke om “Nedskæringer i organisationer… Den virkelige sandhed”

  1. The next time I learn a blog, I hope that it doesnt disappoint me as a lot as this one. I mean, I know it was my option to learn, but I truly thought youd have one thing fascinating to say. All I hear is a bunch of whining about something that you could fix if you happen to werent too busy looking for attention.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *